تو گناهی نداری اگه من عاشقت شدم
دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, توسط ویدا

تو گناهی نداری اگه من عاشقت شدم 

 اگه که دوست دارم تو رو این روزا بیشتر از خودم 

تو گناهی نداری اگه همش دلواپسم

وقتی که اسم تو میاد بریده میشه نفسم 

اگه میخوام با تو باشم اگر که آروم ندارم

نمی تونم گناهشو پای دل تو بزارم

تو بی گناهی عزیزم تقصیر این دل منه 

که داره با سادگی هاش آتیش به جونم میزنه

گناه تو نبود و نیست اگر که دل به تو دادم 

اگر که جز تو کسی رو توی دلم راه ندادم 

تقصیر این دل منه که گریه هامو می بینی

به پای تو می افتم و غرور من رو میشکونی

من از تو دلگیر نمیشم اگه تو دوسم نداری 

می دونی که عاشقتم نکنه تنهام بزاری 

اگه واسه خاطر تو دنیا رو بر هم می ریزم 

گناه این دل منه باید که این جور بسوزم


 



نظرات شما عزیزان:

mitra
ساعت13:52---8 خرداد 1391
good

mehrnaz
ساعت13:10---22 اسفند 1390
نه به دخمل نازنازی نه به عهکسی که گذاشتی

samane
ساعت16:51---13 اسفند 1390
i love youuuu

نانازی
ساعت20:28---19 آبان 1390
سلام دردونه جون من تازه اومدم.واز وبت خیلی خوشم اومدهامیدوارم موفق باشی

نانازی
ساعت20:28---19 آبان 1390
سلام دردونه جون من تازه اومدم.واز وبت خیلی خوشم اومدهامیدوارم موفق باشی

نانازی
ساعت20:28---19 آبان 1390
سلام دردونه جون من تازه اومدم.واز وبت خیلی خوشم اومدهامیدوارم موفق باشی

نانازی
ساعت20:28---19 آبان 1390
سلام دردونه جون من تازه اومدم.واز وبت خیلی خوشم اومدهامیدوارم موفق باشی

نانازی
ساعت20:28---19 آبان 1390
سلام دردونه جون من تازه اومدم.واز وبت خیلی خوشم اومدهامیدوارم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: